- Sklep
- Reklamacje
Reklamacje
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące Umowy.
2. Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: lomianki@karcher-mjm.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy,
b. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,
d. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, oraz w celu usprawnienia identyfikacji: - nr dokumentu zakupu - nr zamówienia w sklepie internetowym mjm-honda.com.pl
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedawca może odmówić rozpoznania reklamacji jeśli wskazane przez Nabywcę dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia reklamacji, w tym ustalenia Umowy, której reklamacja dotyczy lub danych umożliwiających kontakt z Nabywcą.
4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
6. Reklamacji urządzeń Karcher objętych zewnętrzną gwarancją producenta, Nabywca może dokonać w dowolnym Autoryzowanym Serwisie Karcher na terenie Polski. Może być to Autoryzowany Serwis Karcher prowadzony przez Sprzedawcę.
Formy płatności
Sposoby dostawy
Bezpieczne zakupy